This floor is made for… ??

WOW… it was love at first sight when I went into Urbanoutfitters and saw this floor!!! Imagine walking on photos of your worst enemy every single day😉 NO, imagine how cool and personal this floor could be dragged into your home… I’ve looked around and still haven’t found the place, where to make it, so Ive decided to contact Urbanoutfitters and hope they´ll share their secrets with me😉 Isn’t it WICKED??? 

Interiorwise

Interiorwise

WOW … det var kærlighed ved første blik, da jeg gik ind i Urbanoutfitters og så det her gulv !!! Forestil dig at vade rundt på billeder af din værste fjende hver evig eneste dag;) Arrgh, forestil sig, hvor cool og personligt det her gulv kunne blive i hjemme hos dig … Jeg har kigget rundt og har endnu ikke fundet det sted, der kan lave det, så nu har jeg besluttet mig for at kontakte Urbanoutfitters og håber de vil dele deres hemmeligheder med mig😉 Er det ikke for FEDT ???

Hvis du kender en, der laver noget lignende, så lad mig endelig vide det😀

… if you have any idea who make this floor, let me know😀

HAPPY SUNDAY
❤ Daniélle

Leave a Reply

