Will the pets make you smile?

(Dansk version nederst)

I dont know wheter to love or to hate them! ITS all about fake pets in the house… usually not my interior fettish, but my love for fake pets has actually grown without noticing and suddenly I was doing the same as I do every single day, surfing around the internet for inspiration!

And of course I stopped by Abigail Ahern, one of my favorites. Ive passed by her collection of lamps for Debenhams many times – but this time I studied them for a while and suddenly I felt it! In the perfect surrrounding these fake pets can actually add coziness, fun and a quirky touch to the interior, THATS what I love! Somehow they just made smile and thats what is all about, isnt it😉

If these pets catch your eye but you find them a bit too pricy or you aint no where near Debenhams (they have an online shop as well), you can easily make your own fake pets – there are lots of inspiration to find on the internet – here are some🙂 If you are based in Denmark check out Ilva, they have owls, bulldogs, horses etc. and with a can of spraypaint you are on the way to create something real fun and decorative! Youll find many DIY project on the web – I especially felt in love with these plastic animal jars and magnets. SO, easy… all you need is plastic animals, spraypaint, glue, jars or magnets… creativity has no limits😉

Jeg ved ikke, om jeg skal elske eller hade dem! Alle de falske kæledyr i hjemmet… normalt er de ikke en del af min indretnings fettish. MEN, min kærlighed for falske kæledyr er faktisk vokset uden, at jeg overhovedet har bidt mærke i det. Jeg gjorde nøjagtig det samme, som jeg gør hver eneste dag, surfede rundt på internettet for inspiration! Og selvfølgelig jeg slog jeg et smut forbi Abigail Ahern, en af ​​mine favoritter. Jeg er kommer forbi hendes lampe kollektion til Debenhams mange gange – men den her gang studerede jeg dem nøje, og pludselig var den der! Jeg fattede pludselig, hvorfor det var, at jeg ikke helt kunne bestemme mig for om de var cool eller NOT. I de perfekte omgivelser, kan de falske kæledyr både tilføje hygge, sjov og en skævt touch i hjemmet, og DET er jeg vild med! På en måde eller anden måde, får de mig til at smile, og det er jo det, det hele handler om, ik?🙂

Hvis kæledyrene også får dig til at smile, men du synes de er lidt for dyre eller, hvis du på ingen måde er tæt på Debenhams (de har også en online shop), kan du nemt lave dine egne falske dyr – der er masser af inspiration at finde på nettet – her er nogle af dem🙂 Hvis du bor i Danmark, så tjek Ilva, de har ugler, Bulldogs, heste osv. og med en dåse spraymaling, er du et langt stykke af vejen til at skabe noget sjovt og dekorativt! Der er mange DIY projekter på nettet – jeg er især vild med dem krukkerne og magneterne. Det er ret nem … alt, hvad du behøver, er plastik dyr, spraymaling, lim, krukker eller magneter … kreativiteten har ingen grænser;)

IF YOU CANT HAVE A REAL, MAKE A FAKE!❤
HAPPY MONDAY!
XX Daniélle

Leave a Reply

