EDGY TILES!

(Dansk version nederst)

I was just thinking about our future bathroom! Its all white and I can’t stand it… but I haven’t decided on any color, material or anything yet! But I do know that at the moment its covered in boring white tiles. I love tiles but I need them to be a bit more inspiring, so my first thought was to paint them – not in one color but make my own piece of art on the tiles! Hmm, but what to draw and how to? Haven’t tried to decorate tiles directly on the wall before, so Im still in the stage of research🙂 If you have done this, please share your experiences with me!🙂  In my research I passed by Etsy, just to see if there were any special and NOT too expensive tiles – I actually found several cool ones, but most of them Ive seen before – so even though I like them they’ve become a bit too traditional to me. BUT, then I found MY ART ON TILE ! A wide selection of VERY different expressions but I felt in love with these edgy, beautiful and maybe provocative ART tiles! Our future bathroom is yelling for some edge😉

THIS IS MY ABSOLUTELY FAVORITE! What do you think cool, beautiful, provocative, tasteless, stylish… ?? :) 

Jeg sad lige og tænkte på vores nye badeværelse! Alle de hvide vægge, jeg kan ikke fordrage dem … men, jeg har endnu ikke fundet ud af farve, materiale eller noget som helst endnu! Men, det jeg ved er, at lige nu er hele badeværelset dækket i kedelige hvide fliser. Jeg elsker fliser, men de må gerne være lidt mere inspirerende, så min første tanke var faktisk at male dem – ikke ensfarvet! Havde egentlig tænkt at lave mit eget “kunstværk” direkte på fliserne! Men hvad skal jeg tegne og hvordan? Har ikke prøvet at dekorere fliser, der sidder på væggen før, så jeg er stadig i research fasen🙂 Hvis du har gjort det, vil jeg meget meget gerne høre dine erfaringer!🙂 I min søgen kom jeg forbi Etsy, bare for at se, om der var nogle specielle og ikke alt for dyre fliser, og jeg fandt faktisk flere fede, men de fleste af dem har man set før – så selvom jeg godt kan lide dem, så er de måske blevet lidt traditionelle. MEN, så fandt My Art On Tile! De har et bredt udvalg af MEGET forskellig stilart, og jeg faldt pladask for de her smukke, “skæve” og måske provokerende fliser! Vores nye badeværelse skriger efter kant;)

DET SIDSTE BILLEDE ER MIN FAVORIT! Hva synes du? Fede, smukke, provokerende, smagsløse, stilede…??🙂

ALL THE BEST FROM COPENHAGEN
xx Daniélle

Leave a Reply

