LETS PLAY!!!

(Dansk version nederst)

CLIMB THE WALLS…

In Denmark we say that someone is crawling on the walls, meaning that the person is all over the place, cant sit still and always on the run – I guess I am one of them!

And I suppose quite a lot of kids feel the same way… or at least their parents?

So, when I saw this photo my first thought was, WOW, I would LOVE to have a climbing wall like that in my flat!

Isn’t awesome?
Lad børnene klatre på væggene …

I Danmark siger vi, at en person kravler på væggene! Det betyder, at vedkommende er over det hele, ikke kan sidde stille og altid er på farten – Jeg tror jeg er en af ​​dem!

Og jeg tror mange børn har det sådan  … eller måske deres forældre?

Da jeg så det her billede var min første tanke, WOW, hvem der bare havde sådan  en klatrevæg i sin lejlighed!

Er det ikke fantastisk?

 


Leave a Reply

