Kitchen dreams?

(Dansk version nederst)

In the beginning of October we have to move somewhere, don’t know where yet, but my mind is already considering our new kitchen, what to go for!? If I only had one style, but I could do bohemian, industrial and a funky color interior! I know I can’t really decide before I see our new place, but… an inspiration tour can’t do any harm, so thats what I did today, sitting in the sun with my lap top eating grapes😉  … this is what caught my eye on Pinterest today!

Apartment_34, Oddlovescompany, bt.dk

A click away from Pinterest and I popped in to this awesome and inspiring site with new-age-kitchens! Check out the site Home Designing – Ill promise you great inspiration! What I noticed is the great mix of shapes and materials! I know this kitchen is huge, but forget about that and steal the mix of materials eg. steel´n wood, pick your favorites and let em grow in your kitchen no matter age and size, just do it your way😉

Do you have a favorite photo? any details that you particularly like?

I begyndelsen af ​​oktober skal vi flytte et eller andet sted hen, ved endnu ikke hvor, men mit hoved er allerede begyndt at indrette køkkenet, men hvad skal vi vælge?! Hvis jeg bare havde én bestemt stil, men lige nu kan det både være boheme, industri eller et funky farverigt køkken! Jeg ved, jeg ikke rigtig kan beslutte mig før, jeg ser vores nye sted, men … en inspirations-tur skader jo aldrig, så idag har jeg siddet med min laptop og vindruer i solen🙂 … Her er, hvad jeg faldt over på Pinterest dag!

Og, et enkelt klik væk fra Pinterest ledte mig hen til den her fede og inspirerende side med new-age køkkener! Hvis du drømmer om et nyt køkken eller er igang med at renovere dit gamle, kan jeg varmt anbefale dig at tage et smut forbi den her side Home Designing – der er inspirations-garanti🙂 Jeg lagde især mærke til de fede mix af former og materialer – jeg ved, det her køkken er kæmpe stort, men glem det og stjæl mixet af materialer fx stål og træ, vælg dine favorit detaljer og lad dem vokse i dit eget køkken uanset alder og størrelse, bare gør det på din måde🙂

Er der et af køkkenerne, du især kan lide? Eller en yndlings detalje?

 


Leave a Reply

