Public interior, affects you or not?

WOW, I have to share this with you! As you might already know one of my great obsessions is interior design of public buildings and I sometimes tend to be a little defeatist and tough on “them” – cause I rarely see a public building with an expression that shows that the one who has chosen the look actually has thought about the people who’s visiting the office – I often get the impression of everything being picked randomly and I really think thats a shame cause it has such a great impact on the people approaching the place… SO, today I am really excited! The style can be discussed BUT… when I went in to this room for a meeting there was no doubt in my mind that someone has actually cared about this room and neatly picked every single interior accessory! How are your experiences with the interior design of public buildings?

Interiorwise

WOW, jeg er simpelthen nødt til at dele det her med jer! Som i måske allerede har bidt mærke i, er en af mine store kæpheste indretning af offentlige bygninger. Jeg har måske en tendens til at være lidt opgivende og hård ved “dem” – men det er kun fordi, at det virkelig hører til sjældenhederne, at jeg ser en offentlig bygning, der er indrettet, så man kan se, at menneskerne bag indretningen faktisk har tænkt på de mennesker, der skal besøge kontoret – jeg får ofte det indtryk, at det hele er endt lige præcis der ved en tilfældighed! Og, det kan jeg næsten ikke holde ud, for jeg er helt overbevist om, at det har en stor indflydelse på de mennesker, der besøger stedet … så i dag er jeg virkelig glad for at kunne vise jer, de her billeder fra en af Københavns Kommunes bygninger! Stilen kan diskuteres, MEN … da jeg gik ind i rummet, var jeg ikke et sekund i tvivl om, at nogen rent faktisk havde tænkt over, hvordan rummet skulle tage sig ud – ned til mindste detalje! Hvilke erfaringer har du med indretning af offentlige bygninger? Hvad er du blevet mødt af?

THUMBS UP FOR WELL CONSIDERED INTERIOR DESIGN IN PUBLIC BUILDINGS! xx Daniélle


Leave a Reply

