GROUPING ROCKS!!

I keep falling for all different kinds of prints, posters and graphics that I just must have – there is absolutely no common thread, the style sticks in all directions! I could not really decide what to do and how to create the perfect spot for each one of them in our flat! To begin with I thought that they were too different in style that I could´nt group them all together but I got really surprised🙂

… My recommendation today is therefor GROUPING no matter of sizes, shapes, colors and style! That being said, if you have a color theme in your room stick to colors that complements the color of the room or go for a selection of b/w prints etc. – my room is white, why it worked perfect with a funky and eclectic color palette😉

All you need to take into account is how your photos, frames and stuff fit together – think of it as a puzzle and place them as close as possible or with a bit of air in between but not more than youll get the impression that they all belong together – unite them into an art piece!

Jeg falder hele tiden for alverdens prints, plakater og grafik, som jeg bare MÅ have – der er absolut ingen rød tråd, stilen stikker i alle retninger! Jeg kunne ikke beslutte mig for, hvad jeg skulle gøre med dem eller, hvordan jeg kunne skabe det perfekte sted for hver enkelt af dem! Jeg var overbevist om, at de var alt for forskellige i stil, så jeg ikke kunne placere dem sammen, men jeg blev virkelig overrasket🙂

… Jeg kan virkelig anbefale GROUPING uanset størrelser, former, farver og stil! Når det er sagt, vil jeg alligevel anbefale, at du lige indtænker resten af rummet. Hvis du har et farvetema i værelset, så hold dig til farver, der supplerer farven i værelset eller vælg i stedet en sort/hvid samling – mit værelse er hvidt, derfor fungerede det perfekt med en funky og eklektisk farvepalet😉

Alt du behøver at overveje er, hvordan din samling passer sammen – tænk på det som et puslespil, og placer dem så tæt som muligt eller med en anelse luft med imellem, men ikke mere end du får indtrykket af, at de hører sammen – foren dem i ét kunstværk!

HAPPY READING

xx from Daniélle! 


Leave a Reply

